Levering & Klachten

Bestellingen die tussen maandag t/m vrijdag vóór 17:00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag geleverd door PostNL (Let op! Dit is geen garantie, maar een streven van PostNL). Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen of latere leveringen door PostNL. Bestellingen die op vrijdag na 17:00 uur en in het weekend worden geplaatst, zullen maandag verstuurd worden en dus de volgende werkdag geleverd worden.

Na het plaatsen van uw bestelling en het betalingsproces voltooid is, zullen wij uw order verwerken en aanbieden bij PostNL. Grotendeels van onze artikelen zullen per pakket worden verstuurd. Echter geldt dit niet voor alle artikelen. Artikelen die enkel worden verzonden en welke passen door de brievenbus, worden geleverd met een brievenbuspakket.

Zodra de verzending is aangemeld bij PostNL, ontvangt u van ons een Track & Trace code, waarmee u uw pakket kunt volgen. Dit geldt niet voor verzendingen die met brievenpost worden verstuurd. Verzendingen met brievenpost zullen uiteraard door uw brievenbus worden geleverd. Brievenbuspakketten hebben wél een track en trace code.

De verzendkosten binnen Nederland bedragen

Pakketten €6,95
Brievenbuspakket €3,95

Bestellingen boven de €65,- is de verzending gratis binnen Nederland.

Leveringen in België

Verzendingen vanuit Nederland naar België duren 2 tot 3 werkdagen.

De verzendkosten naar België bedragen:

Pakketten €9,95
Brievenbuspakket €6,95

Bestellingen boven de €75,- is de verzending gratis naar België.

Klachten

Wij streven naar een hoogwaardige service jegens onze klanten. Indien er iets is wat niet naar wens is, dan horen wij dit heel graag van onze klanten. U kunt middels het contactformulier direct contact met ons opnemen.

Heeft u een klacht m.b.t. uw levering, dan horen we dat ook graag van u. Gaat het echter om klachten waar het postorderbedrijf voor verantwoordelijk is, verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met het desbetreffend bedrijf.